Hosted VOIP centrale, bellen in de cloud

Onze telefooncentrale is bijzonder eenvoudig te bedienen door onze “Drag & Drop” functionaliteit. Sleep heel eenvoudig alle gewenste functies in het belplan en zelfs complexe bel routes zijn werkelijk in een handomdraai opgebouwd. Wilt u een tijdschakeling toevoegen of een nieuw geluidsbestand, ook dit is ook voor iedereen zo gedaan. Of u nou inlogt via uw pc of via de app, u heeft overal ter wereld volledige controle over de bereikbaarheid van uw bedrijf. Dit maakt onze telefooncentrale uniek en behoort daarmee tot het modernste hosted VOIP platform van Nederland!

Onze VOIP mogelijkheden

Belgroep

Met een belgroep bepaalt u de wijze waarop een binnenkomend gesprek wordt afgehandeld. Denk hierbij aan het kunnen aangeven of de telefoon bij één of meerdere medewerkers tegelijkertijd overgaat en wat er moet gebeuren als deze niet wordt opgenomen.

Doorschakeling

Met de doorschakeling kunt u eenvoudig bellers direct doorschakelen naar zowel interne als externe nummers.

In de doorschakeling kan er worden aangegeven of het oorspronkelijke nummer van de beller of het nummer dat gebeld is zichtbaar moet zijn.

Voicemail

Achter elk inkomend belplan kan een voicemail geplaatst worden. De tekst van de voicemail kunt u zelf heel eenvoudig aanpassen. De ingesproken berichten staan netjes in de portal maar kunnen ook per mail als MP3 naar één of meerdere e-mailadressen gestuurd worden.

Tijdscondities

Met een tijdsconditie kunt u een bepaalde periode definiëren (bijvoorbeeld specifieke tijdstippen, werkdagen, zon- en feestdagen), waarbinnen bepaalde acties kunnen plaatsvinden zoals doorschakelen of voicemail.

 

Meldtekst

Met een meldtekst kunt u op verschillende momenten (bijvoorbeeld feestdagen of tijdens openingstijden) een meldtekst instellen waarmee u uw klant met een geluidsfragment kunt informeren. Bijvoorbeeld "Welkom bij Brosis.nl".

 

Prefix

Met de prefix ziet u in het beeldscherm van uw toestel welk nummer iemand belt.

Dit is erg handig wanneer uw medewerkers op meerdere telefoonnummers bereikbaar zijn.

Omleiding

Een omleiding kan worden in- en uitgeschakeld. Binnen deze omleiding(en) kan er een inkomende route worden aangemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de lunch. Door de omleiding aan te zetten, wordt de "lunchroute" geactiveerd.

Voorwaarde

Met de voorwaarde kunt u bepaalde inkomende bellers, denk hierbij aan buitenlandse nummers of een specifiek ander telefoonnummer, een afwijkende route geven. Zo kan de beller (bijvoorbeeld medewerker of klant) zo efficiënt mogelijk wordt gerouteerd.

App (IOS / Android)

Met onze app is het mogelijk om via de mobiele telefoon de telefonie-omgeving te beheren. Zo kunt u met de app eenvoudig de omleiding, belroutes en de voicemail aanpassen.

Met de app kunt u desgewenst ook bellen en gebeld worden met uw vaste telefoonnummer.

Wachtrij*

De wachtrij zet inkomende oproepen netjes in de wacht met een welkomstboodschap en een periodieke boodschap. Er kunnen meerdere medewerkers als "agent" aan een wachtrij gekoppeld worden. Niet alleen medewerkers op kantoor kunnen inloggen, maar ook mobiele telefoongebruikers.

Keuzemenu*

Met een keuzemenu laat u de beller een keuze maken waardoor deze direct bij het juiste filiaal, afdeling of persoon terecht komt.

U kunt in het keuzemenu alle centrale functionaliteiten plaatsen. Het is zelfs mogelijk om een keuzemenu in een keuzemenu te plaatsen.

Fax*

Het is mogelijk om faxen verzenden en te ontvangen via onze centrale. Per medewerker kan bepaald worden of er gebruik van de fax gemaakt mag worden.

De inkomende faxen kunnen naar één of meerdere medewerkers verstuurd worden als een PDF-document.


Onbeperkt bellen

Wij bieden u de mogelijkheid om uw belkosten af te kopen met ons onbeperkt bellen abonnement.

Meerdere telefoonnummers

U kunt meerdere inkomende telefoonnummers laten koppelen op uw telefooncentrale, zowel regio gebonden, regio ongebonden als buitenlandse telefoonnummers.

Vrijblijvende VOIP offerte

Wilt u weten wat de kosten zijn om over te stappen op VOIP bellen? Vraag nu een vrijblijvende VOIP offerte op.

* Aan bepaalde diensten kunnen  extra kosten verbonden zijn.

Waarom Brosis.nl

Ervaring sinds 1999 in het bouwen en hosten van internet sites en IT diensten.

Alles onder één dak

Bij Brosis.nl vindt u alle oplossingen voor uw website, IT en marketing.

 Persoonlijke service

U kunt rekenen op de beste support, de laatste kennis en inspiratie op het gebied van hosting, design en IT.

Ruim 20 jaar ervaring

Brosis.nl heeft sinds 1999 ervaring in webdesign, hosting, reclame en IT diensten.